Intrebari frecvente

1. Cum comand?

Pentru mai multe detalii, puteti accesa sectiunea “Cum Cumpar?” https://www.donnabeauty.ro/cum-cumpar

2. Sunt persoana juridica. Pot cumpara? 

Da, DonnaBeauty onoreaza comenzile persoanelor juridice. Pentru a primi factura fiscala cu datele firmei, va rugam sa introduceti datele care vi se vor solicita la inregistrare sau in cadrul procesului de comanda. 

3. In cat timp va fi livrata comanda?

Comenzile sunt livrate prin intermediul serviciilor de curierat rapid in decurs de 1-2 zile lucratoare, exceptie facand perioada sarbatorile si a reducerilor cand exista posibilitata ca procesarea comenzilor sa intarzie livrarea cu 24-72h.

4. Cum modific sau anulez o comanda?

Daca doriti sa modificati sau sa anulati comanda plasata, ne puteti contacta pe email la contact@donnabeauty.ro sau telefonic la +40 368 425 005.

5. Cum platesc?

Inainte de finalizarea comenzii, aveti posibilitatea de a alege una dintre urmatoarele modalitati de plata:

 plata online cu cardul: serviciu securizat integrat prin Stripe.

6. Care sunt costurile aditionale pentru transport?

Livrarea este GRATUITA in cazul in care valoarea comenzii depaseste 300 lei. Taxa de transport este de 20.00 LEI pentru comenzi sub 300 lei, in Romania, indiferent de judet.

7. Cum pot fi informat ca produsul a reintrat in stoc?

In momentul in care in dreptul unui produs apare “Nu este in stoc” – reprezinta faptul ca produsul nu este disponibil momentan si nu poate fi adaugat in cosul de cumparaturi. Pentru a primi notificare pe e-mail cu privire la reintrarea si disponibilitatea produsului in stoc, trebuie sa fiti autentificat in contul de client DonnaBeauty, apoi sa dati click in pagina de produs pe simbolul in forma de inima “Adauga in wishlist.”

8. Care este perioada de garantie a produselor electro?

In cazul aparatelor profesionale pentru tuns/coafat, termenul de garantie este de 12 luni de la data achizitionarii produsului.

9. Care este valabilitatea produselor?

Conform regulamentului CE nr. 1129/2009 exista “perioada de valabilitate dupa deschidere” (PAO) ce desemneaza perioada in care produsul cosmetic poate fi utilizat dupa deschiderea recipientului, fiind determinata printr-un numar de luni marcat pe eticheta. Uzual, perioada PAO este de 12-36 luni, marcata pe eticheta ca atare: 12M – 12luni, 24M -24 de luni, 36M – 36 luni. Dacă nu sunteți un utilizator profesional de produse cosmetice va recomandam sa achizitionati produse in cantitati mai mici, al caror continut poate fi consumat in intervalul de valabilitate. 

10. Cate tipuri de vopsele exista?

Exista vopsele semi-permanente (Inebrya:Kolor Vibes) sau permanente (FreeLimix, Kyo, Kyo:Lumen, Inebrya, Inebrya:Bionic). De asemenea, puteti opta pentru vopsea cu amoniac (FreeLimix, Kyo:Lumen, Inebrya) sau fara amoniac (Kyo, Inebrya:Bionic). 

11. Ce tip de oxidant sa folosesc?

Dupa cum este mentionat pe site-ul nostru, vopseaua nu este insotita de oxidant, acesta trebuie achizitionat separat. 

Astfel, in functie de procedura dorita puteti alege concentratia potrivita de oxidant. 

In cazul vopselei permanente, modul de actionare al oxidantului este urmatorul:

– oxidant cu concentratie 3% sau 10 volum – nu are putere de deschidere, se recomanda pentru inchiderea culorii parului

– oxidant cu concentratie 6% sau 20 volum – deschide 1 sau 2 trepte – recomandat nuantelor incepand cu treapta 2/ pana la treapta 7/

– oxidant cu concentratie 9% sau 30 volum – deschide 2, 3 trepte – recomandat nuantelor incepand cu treapta 8/ pana la treapta 11/

– oxidant cu concentratie 12% sau 40 volum – deschide 3,4 trepte – recomandat nuantelor pana la treapta 12/

Raportul de amestec dintre vopsea si oxidant difera de la o gama la alta, de aceea trebuie respectate instructiunile fiecarui produs in parte.

Vopselele din gama Kolor Vibes de la Inebrya se utilizeaza fara oxidant.